T.C. Cumhurbaşkanlığı
Diyanet İşleri Başkanlığı

Çandır Müftülüğü

05.06.2026

ÇANDIR'DA YAĞMUR VE ŞÜKÜR DUASI YAPILDI

Rahmet Yağmurları İçin Şükür Duası Yapıldı
İlçemizde etkili olan bereketli yağmurlar vesilesiyle şükür duası programı gerçekleştirildi. Programa Kaymakamımız Sayın Muammer Oğuzhan Yüce, Belediye Başkanımız Sayın Ertan Eroğlu, kurum amirleri ve vatandaşlarımız katılım sağladı.
Program, Merkez Camii İmam Hatibi Ertaş Ertaş Hocamızın okuduğu aşr-ı şerif ile başladı. Ardından yağmurun Cenab-ı Hakk’ın büyük bir nimeti ve rahmeti olduğu vurgulanarak şükür duası İlçe Müftümüz Ali Demir Hocamız tarafından yapıldı.
Yapılan duada; ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine hayır, bereket ve huzur niyaz edilirken, rahmet yağmurlarının bereketle devam etmesi ve her türlü afet ile musibetten muhafaza olunması temennisinde bulunuldu. Program, manevi bir atmosfer içerisinde sona erdi.